Повернутися до звичайного режиму

Згідно плану роботи школи у грудні на 2014-2015 н.р. здійснено перевірку роботи групи продовженого дня. З цією метою було відвідано заняття групи, перевірено щоденне планування, виховні плани, журнали групи продовженого дня. У групі продовженого дня відкриваються широкі можливості для надання кваліфікованої допомоги учням у виконанні навчальних завдань, усуненні прогалин у знаннях, створюються сприятливі умови для задоволення різноманітних інтересів, організації дозвілля вихованців проведення позакласної, позаурочної роботи, з попередження дитячої бездоглядності та безпритульності.

Вихователями групи продовженого дня працюють:
Чихарівська Леонія Михайлівна, педагогічний стаж – 35 роки, вища кваліфікаційна категорія, звання «вихователь – методист».
Проста Світлана Іванівна, педагогічний стаж – 1 років, «спеціаліст».
Круба Анджела Дмитрівна, , педагогічний стаж – 7 років, «спеціаліст».

До групи продовженого дня зараховані учні 1-4 класів за наказом директора школи № 217 від 26.08.2014 р. «Про організацію роботи групи продовженого дня» на підставі заяв батьків.

Діяльність ГПД організована відповідно до Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 жовтня 2009 р. №1121.

Групи продовженого дня укомплектовані з учнів 1-4 класів.

Режим роботи розроблений відповідно до Державних санітарних правил і норм улаштування та затверджений директором школи.

Плани виховної роботи узгоджуються з перспективним планом роботи школи.

Основну увагу приділяємо формуванню у школярів стійких навичок здорового способу життя, розвитку духовності, профілактиці виникнень шкідливих звичок, розвитку творчих здібностей дітей.

Орієнтиром у роботі є слова В.Сухомлинського «Щоб гарно знати дітей, треба гарно знати батьків».

Вихованість – це не вроджена якість, а результат довготривалої праці, яка вимагає чималих зусиль з боку батьків та школи. Тому тісна співпраця з батьками дає можливість спільними силами виховати гідну дитину.

Першим кроком для налагодження взаємодії є батьківські збори на початку навчального року.

Батьків ознайомлюємо із режимом ГПД. Даємо характеристику кожного режимного моменту.

Працюємо над вивченням сім’ї кожної дитини, яка зарахована в ГПД.

Для отримання інформації використовуємо спостереження, бесіди, анкетування, тестування.

Кiлькiсть переглядiв: 234

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.